Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 .. plukket en blomst, men reiste seg aldri opp igjen. Det var som om hun aldri hadde møtt noe så vakkert før: uskyldig, rent og sterkt. Det vekket minner om noe hun en gang var, men som var lenge siden hun hadde vært i nærhet av, langt mindre tatt del i. Alt hun forbant med seg selv, alt hun opplevde at hun var, kunne ikke sammenliknes med blomsten hun plukket. Den ga håp, om noe annet enn den tilværelsen som livet hennes var blitt til. Også i hennes liv kunne det igjen vokse opp noe fint. Et bortgjemt sted inne i henne visste hun at det lå en spire til noe stort, som kunne vokse seg til noe større enn det hun var blitt til. En dag kan kanskje også hun blomstre igjen. Tanken vokste, men så ble det brått mørkt. Og helt stille..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå