Gå til innhold

10 dager igjen <3


Stoltmamma:)

Anbefalte innlegg

10 dager til termin og jer er sååå spent! Er førstegangs og har jo ikke peil på hva jeg går til! (Kanskje like greit!?!) Hva gjør dere for å få de siste dagene til å gå litt fortere? Tør liksom ikke løpe langt fra fødebagen, men det trenger jeg kanskje ikke?

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 dager igjen til termin her;) kjenner meg godt igjen i det du forklarer! Er utrolig spent og jeg aner ikke hva vi går til. Jeg synes at tiden frem til nå har gått fort, men merker at dagene begynner å bli lange!

Jeg bruker endel av dagen til å rydde i hyller og diverse steder, slik at tiden skal gå fortere ;) det funker for meg!

Lykke til ;) tenk at vi snart er foreldre !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er annengangs og føler meg egentlig enda mer spent og utålmodig en første gangen! Vet hva jeg har å glede meg til denne gangen <3 Har tre uker igjen, så må nok smøre meg med litt med tålmodighet enda...

 

Jeg skal prøve å skrive det jeg kan på en masteroppgave før babyen kommer, så har jo egentlig nok å henge fingrene i - men det er ikke så lett å holde fokus lenger merker jeg :-S Ellers kan det være greit å drive med litt rydding, organisering, skrive litt dagbok/brev til babyen i magen kanskje, slappe av, lese en god bok osv. Og rett og slett drive med litt egenpleie - det blir ikke så mye av det etter babyen kommer ;-)

 

Jeg har også noen veninner som er hjemme med baby så jeg har tatt studiefri noen dager og gått på besøk, café og vært med på babybio :-) Kjempekos og får tida til å gå :-)

 

Lykke til :-) Det er masse å glede seg til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ rart å logge seg på og det står 9 dager igjen.. Jeg skal føde på Riksen og jeg håper jeg ikke går over termindato.. Gutten vår er hjertlig velkommen nå! hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...