Gå til innhold

10 dager igjen <3

Anbefalte innlegg

10 dager til termin og jer er sååå spent! Er førstegangs og har jo ikke peil på hva jeg går til! (Kanskje like greit!?!) Hva gjør dere for å få de siste dagene til å gå litt fortere? Tør liksom ikke løpe langt fra fødebagen, men det trenger jeg kanskje ikke?

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143060995-10-dager-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 dager igjen til termin her;) kjenner meg godt igjen i det du forklarer! Er utrolig spent og jeg aner ikke hva vi går til. Jeg synes at tiden frem til nå har gått fort, men merker at dagene begynner å bli lange!

Jeg bruker endel av dagen til å rydde i hyller og diverse steder, slik at tiden skal gå fortere ;) det funker for meg!

Lykke til ;) tenk at vi snart er foreldre !

Jeg er annengangs og føler meg egentlig enda mer spent og utålmodig en første gangen! Vet hva jeg har å glede meg til denne gangen <3 Har tre uker igjen, så må nok smøre meg med litt med tålmodighet enda...

Jeg skal prøve å skrive det jeg kan på en masteroppgave før babyen kommer, så har jo egentlig nok å henge fingrene i - men det er ikke så lett å holde fokus lenger merker jeg :-S Ellers kan det være greit å drive med litt rydding, organisering, skrive litt dagbok/brev til babyen i magen kanskje, slappe av, lese en god bok osv. Og rett og slett drive med litt egenpleie - det blir ikke så mye av det etter babyen kommer ;-)

Jeg har også noen veninner som er hjemme med baby så jeg har tatt studiefri noen dager og gått på besøk, café og vært med på babybio :-) Kjempekos og får tida til å gå :-)

Lykke til :-) Det er masse å glede seg til <3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...