Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Da har jeg begynt på lavkarbo. Men jeg trenger hjelp til å finne på middager siden det er måltidet vi alle spiser sammen så må passe til jenta mi på 2 år også. Kan ikke proppe henne full av fett liksom. hehe Helst spise det samme bare at hun har den sunne versjonen. Noen forslag?
Gjest mphs Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Har du så mye karbohydrater i middagen utenom i poteter, ris og pasta? Jeg spiser sammen middag som de andre, men kutter ut dette og tar mer gr.saker.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2011 Skal jo prøve å spise minst mulig karbohydrater da. Men må jo erstatte det med fett.
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Dropp risen/potetene/potetmos, hva du nå enn har ved siden av. Lag deg en fet saus til eget bruk, og en vanlig til de andre. Ha blomkål og brokkoligrateng ved siden av istedenfor poteter og slikt
*Kleopatra Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Noen forslag: -nakkekoteletter med smørstekt asparges og tomat -hjemmelagde kjøttboller med salat og tomatsaus (smør, eggeplomme, fløte, tomatpurè) -kokt/stekt fisk med brokkoli -lasagne (med squash i stedet for pasta) -pølseform med tomatsaus og squash eller brokkoli/blomkål -tacosalat -kyllinglår med salat -spaghetti (riv squash med juliennejern og bruk som pasta) ...noen forslag:)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2011 Takk Likte godt den lasagnen og spaghettien. Må skrive opp disse ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå