Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Bruker å sove et par timer på tidlig ettermiddag, og sovna som vanlig. Begynte å drømme, og i drømmen var jeg gravid som jeg jo også er i virkeligheten. Har endel ryggplager og bekkenløsning, og har vondt. Hvertfall, i drømmen så sto jeg på kjøkkenet framfor kjøleskapet. Så plutselig kommer min eks-stefar og tar tak rett nedenfor nakken min og dytter meg ned i gulvet. Jeg får så fryktelig vondt,og ber han om å slutte, men han ler bare av meg. Jeg klarer å komme meg ut fra kjøkkenet og inn på mitt rom, og låser døra mens tårene renner i strie strømmer. Var så redd for at noe skulle skje med barnet siden jeg fikk så vondt.... Våkner da av at jeg strigråter og klarer ikke å slutte..... Det var helt forferdelig! En helt merkelig følelse...... Kan og legge til at jeg virkelig misliker min eks-stefar, og har alltid gjort det. Ville ikke ha han i nærheten av meg. Noen andre som har opplevd rare drømmer når dere var gravid?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 jeg drømte at bestemora mi bar babyen (som da ikke var født enda..) i trappa og datt ned og landet med ungen under seg... Litt lettet når jeg våknet kan en si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå