Gå til innhold

Ta med barn på 4 år på UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å ta med på ul i uke 12, eller vente til den ordinære? Eller ikke i det hele tatt?

Tenkte kanskje det ville vært hyggelig å de lillebror eller lillesøster :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!

Hva om dere får en ikke så bra tilbakemelding på ul. Hva om noe er galt? Kan dere da ta vare på 4-åringen, eller har dere nok med dere selv?

Det er ikke alle"ul- plasse"r man får lov til å ta barn med heller.

Fælt å tenke det verste, men be heller om en dvd til å ta med hjem,

Skrevet

jeg gjorde det med mine, en flott opplevels for eldstemann...SÅ oppmuntret jeg ei venninne til det samme, hun fikk opplyst at babyen hennens ikke kom til å være levedyktig" ( i uke 19) Ble veldig vanskelig for hele familien.. Etter dette ville jeg tenkt meg om en gang til...

Skrevet

Ok.

Da venter jeg til 3D ul, og tar med da. Planen var uansett å ha med ei venninne som kunne sitte med barnet utenfor, så skulle vi inn først og om alt var bra sku barnet få komme innø om det ikke var bra sku vi bare be henne om å ta med barnet å finne på noe annet. Barnet sku da seff ikke være forberedt på noe annet enn å være med å vente mens mamman var hos doktor.

Skrevet

Vi har vært på tidllig ul i uke 13 og ordinær ul, skal tilbake på tilvekstul i uke 24 og da spurte jeg legen om vi kunne ta med vår datter på 4 år. Siden alt ser bra ut så langt sa han klart ja til at hun kunne være med. Vi får god oppfølging pga ikke levedyktig foster forrige svangerskap, så jeg ville nok heller tatt barnet med på 3d ultralyd i uke 27-28 hvis du ikke vet at alt er bra. Ingen hyggelig opplevelse for henne om det skulle være noe galt.

Skrevet

Nei

4 åringer har ikke noe på ultralyd å gjøre.

Skrevet

Hvorfor ikke? Hvorfor skal ikke de få ta del i det?

Skrevet

Jeg tror absolutt en 4-åring har noe på ultralyd å gjøre, men det er greit å ha vært på undersøkelse først.

Skrevet

Jeg hadde med min 4 åring på riksen. Det var i uke 18. Vi fikk brev på forhånd der det sto at søsken er velkommne.

Skrevet

Vi hadde med jenta vår på 4,men hadde vært inne i uke 12 og 16 først.Var veldig gøy å dele dette med storesøster.Ho ønska seg lillesøster og det ble det! Når han sa det ble jente så sa bare:YES! he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...