Gå til innhold

Humørsvingninger....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos meg er det mere at jeg er lei meg. Men ja enkelte dager kjenner jeg vel at jeg har kort lunte. Tenker bare noen dager gleder meg til å bli stabil igjen:) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Absolutt humørsvingninger her i gården, men tror nok det er mye påvirka av frustrasjon/stress..

Jobber, studerer deltid, har et lass av eksamensoppgaver fremover, en samboer som absolutt ikke har fått fingern ut av uknowwhere, for å selv prøve å finne ut hva vi faktisk trenger framover, og hva som faktisk må i orden (for det er jo jeg som kan få styre med det, i tillegg til alt det andre jeg har å tenke på =P)... Hoff, måtte tømme ut litt frustrasjon der ja.

 

Men det går sikkert ikke en dag uten at tårene triller, og at jeg har vært ildsint og smilende om hverandre.. Tips? Hmm, man kan jo kanskje klare å se at det kommer, men som regel så svinger det vel helt "ubevisst".

 

Heldigvis ikke mange mnd igjen nå....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er nok i samme båt. Samboer, tja.. tenkt på hva man trenger, hva er det? hehe. Men er andre barnet, men fordet trenger jo en del. Seng, bilstol m.m.

 

Godt eller ondt å høre at vi er to værtfall om det. Tenkte også over om det var normalt at tårene rant så ofte..for lite... uff, litt lei det der. Men er ikke hver dag, men sku nesten tru det. Måtte flire litt av meg selv når jeg skulle snakke med lederen i barnehagen til min datter. Var veldig streng, og hold deg til det jeg skal ha svar på. Lite tolmodig og vanskelig kjerring meg:) !

 

Ser så frem til å bli mer stabil igjen. Husker det var en del følelser sist også, men var mer litt i perioder. Har vel vært litt sånn nå også, da. Har nedtelling nå... april-mai-juni og juli:) Når har du termin og hvor er du fra?

Har 29.juli og bor i Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...