happy mama Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Jeg irriterer meg over at jeg bruker tid på denne teite siden. Er jo egentlig ikke så mye å gjøre der, bortsett fra å følge med på mine venner,( er jo kun for å dekke nysgjerrigheten min). og chate innimellom med noen av de som er pålogget på chaten. Skjønner ikke at man er blitt så sykt opptatt av dette!!
Gjest Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Facebook er en del av livet mitt. Facebook er ikke selve livet mitt.
happy mama Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2011 Skulle vært en "liker" knapp her nå :-)
Mammatiljente-09<3 Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Jeg er ganske avhengig av facebook ja, tragisk men sant....er ikke sånn at det første jeg gjør når jeg står opp er å gå på facebook, ei heller det første når snuppa legger seg for kvelden...men er en stor del av livet mitt også..
kajak&Daniel Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Veldig! Mesteparten av kontakten med forloveden min er gjennom fb... Så jeg logger på der x antall ganger per dag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå