Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Caspian/Kaspian, hva syns dere om det? Storebror heter Marinius.... Kom gjerne med egne forslag også, kjenner jeg står fast litt her.. Vet ikke kjønnet ennå
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Caspian/Kaspian er et navn jeg virkelig ikke liker. Da er Kasper langt bedre.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Kaspian var nå greit nok, men Marinius? Tuller du nå eller?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 14:23 Ehm, ja jeg syns det er hysterisk morsomt å tulle med hva gutten min heter! Selvfølgelig tuller jeg ikke!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Har hørt om Martinius, men Marinius?? Nok et "godt" navn med skrivefeil...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Marinius er et veldig gammelt navn som ble brukt i Norge for mange år siden.... Martinius er vel en nyere variant tror jeg? HI
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #8 Skrevet 24. mars 2011 Martinius var mye brukt på 1800-tallet så det er ikke noen ny variant. Jeg vil heller tro at det er omvendt.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #9 Skrevet 24. mars 2011 Kaspian er flott, men litt populært på grunn av Narnia, så dere kan risikere flere som kommer til å hete det. Hva med Krispian? Marinius er forresten nydelig!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #10 Skrevet 24. mars 2011 Marinius er heller ingen ny variant, han er nemlig oppkalt etter sin oldefar født i 1896
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #11 Skrevet 24. mars 2011 Krispian er også fint 14:44 Ingen jente forslag da??
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #13 Skrevet 24. mars 2011 Mhm? Liker Caspian bedre enn Kaspian av en eller annen grunn
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #14 Skrevet 24. mars 2011 Krispian? seriøst? Honolulia til jente da? Tallulah? Og nei, jeg likte ikke Kaspian heller.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #15 Skrevet 24. mars 2011 Tallulah er nydelig men har en vennine som har kalt datteren sin det :-(
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #16 Skrevet 24. mars 2011 Virkelig? Er du venner med "Engledamen".
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #18 Skrevet 25. mars 2011 Caspian er kjempe fint:) Men trur det er et navn som kommer inn i motebildet nå, vi vurderte det til sønnen vår men havnet på et annet lite brukt navn på c. Syns forresten Marinius var tøfft å, og det og Caspian passer bra sammen:) Lykke til med navnevalget;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå