Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 For eksempel til FAU eller liknende. Hvordan ser dere på dem som rekker opp hånden med en gang det blir spurt etter frivillige? Tenker dere at de vil vise seg, at de overkjører de andre eller at det er fint at de tilbyr seg?
Gjest Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Jeg er glad til at de gjør det så jeg slipper (jeg er alt for dårlig til å si nei når folk spør meg pent om å ta verv ... så jeg har mange nok allerede).
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Jeg tenker at det er bra at noe ønsker å være det. Verre når ingen rekker opp hånda...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 kjempebra intitativ synes jeg! hilsen barnehagepersonell
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Jeg kommer til å gjøre det når barnet mitt begynner i 1. klasse. Ferdig med det, liksom Mye mer stress å være foreldrerepresentant senere i skoletida, bare et lite tips...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har fått noen sure kommentarer. De mente jeg måtte ta hensyn til at en del andre gjerne ville ha jobben men at de ville nødes litt først. Når en først hadde sakt ja var det umulig for andre å stille som motkandidat.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 Kommer an på om det er første eller 6 gang de gjør det. Da vi var på innskrivning for noe uker siden sa allerede den ene moren at hun SKAL sitte i foreldreutvalget. kom ikke på tale noe annet. Den syns jeg er drøy når det er 6 mnd til de begynner på skolen.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #8 Skrevet 24. mars 2011 Hos oss er det ingen som gidder å melde seg til en jobb noen faktisk bør gjøre. Til FAU er det bare en fordel, forresten, med mange engasjerte foreldre, så til deg 14:45, om det er flere fra en klasse som ønsker å stille er det helt topp! Selv har jeg sittet i 2 år og er godt lei, men føler jeg har gjort noe nødvendig og bra. Dessuten er det en super måte å bli kjent med folk og knytte kontakter, samt holde seg i loopen.
Gjest Filifjonka Skrevet 24. mars 2011 #9 Skrevet 24. mars 2011 Her er det som regel de som protesterer minst som blir valgt, så dersom vi hadde opplevd dette hadde alle blitt glade. Må jo være supert å få noen engasjerte, frivillige folk inn i FAU.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå