Gå til innhold

Hva skal juni-småfolket hete?


Guttaboys 06/09 + junimor

Anbefalte innlegg

Vår kjære nr to skal trolig hete Isa eller Nikolone.... Blir vi ikke enige så blir det kansje Isa Nikoline:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venter en jente og hun skal hete Thelma Constance, mellomnavnet er navnet på min oldemor men blir ikke brukt i dagligtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forelsket meg i navnet Oda. Mannen ikke helt enig ennå, men det blir han;) Oda Elise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

vi venter jente og hun skal enten hete Hannah Sophie eller Amanda, må nesten se henne før vi bestemmer oss 100% :) gleeder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det ei jente som mest sannsynlig skal hete Anna Josephine eller Nora Antoinette. Vi får se om et av navnene passer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Här klarar vi inte att bestämma hos, men topp tre är Mikkel, Holger eller Birk. Måste nog möta honom först! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Annonse

Magnus Walter! Blir etter bestefedrene, som har hatt en god innflytelse og hjulpet mennesker/dyr når de levde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vet vi ikke hva som kommer, men blir det jente så har vi blitt enige om Isabell, kommer det en gutt så blir det enten Alexander eller Zacharias......Har en gutt fra før som heter Chris, så syns det er litt viktig at navnene passer sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille tass er 10 dager gammel i dag, og vi har enda ikke bestemt oss helt! Det er så endelig liksom... Ingen vei tilbake! :)

Alle navnene på liste ble skrinlagt da vi så det vesle nurket. De passet virkelig ikke! Nå har vi kommet opp med Herman. Begge synes det er et fint navn som passer, men det tar litt tid å vende seg til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi har bestemt oss for at vår skjønne sønn som ble født 28.06.11 skal få navnet Olav. Navnet er brukt i både mamma og pappas slekt, og er på den måten litt oppkalling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...