Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Veldig fint navn Men ville kanskje hatt et navn til f.eks Eva Mari(e) eller noe, syns det blir litt kjedelig alene
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Eva er nydelig alene, men mister piffen når man tilføyer et navn. Jeg er ellers veldig glad i dobbelnavn, men akkurat Eva er penest alene. Ewa: Not so much.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Hater det! X-kona til mannen heter det....
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Eva er pent navn det. Jeg har litt blandet følelser for det da ei grusom stygg og ufyslig dame heter det og ei anna som er verdens skjønneste. Ewa er et vaskefirma i Mandal så jeg ville aldri kalt barnet mitt opp etter det. Ser ikke pent ut med w framfor v heller.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 Ewa er vel en tysk skrivemåte i tilfeller der man ikke vil at v skal uttales f. Ellers har jeg ikke sett Ewa bli brukt. Eva er et tidløst, usnobbete og vakkert navn. Hilsen mammaen til Eva:)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #10 Skrevet 24. mars 2011 Min svigermor heter Ewa Luna, og det kler henne. Kjempefint navn!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #11 Skrevet 24. mars 2011 Helt ok, men ville også valgt Eva, ikke Ewa.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #12 Skrevet 24. mars 2011 Eva! Ellr hva med Ava? Synes jeg er fint da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå