Gå til innhold

Hva synes du om navnet Eva/Ewa?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ewa??

Forferdelig!

 

Eva er fint! :)

Skrevet

Veldig fint navn :) Men ville kanskje hatt et navn til f.eks Eva Mari(e) eller noe, syns det blir litt kjedelig alene ;)

Skrevet

Eva er nydelig alene, men mister piffen når man tilføyer et navn. Jeg er ellers veldig glad i dobbelnavn, men akkurat Eva er penest alene.

 

Ewa: Not so much.

Skrevet

Hater det!

 

X-kona til mannen heter det....

Skrevet

Eva er pent navn det. Jeg har litt blandet følelser for det da ei grusom stygg og ufyslig dame heter det og ei anna som er verdens skjønneste.

 

Ewa er et vaskefirma i Mandal så jeg ville aldri kalt barnet mitt opp etter det. Ser ikke pent ut med w framfor v heller.

Skrevet

Ewa er vel en tysk skrivemåte i tilfeller der man ikke vil at v skal uttales f.

 

Ellers har jeg ikke sett Ewa bli brukt.

 

Eva er et tidløst, usnobbete og vakkert navn.

 

 

Hilsen mammaen til Eva:)

Skrevet

Eva er fint, Ewa er horribelt.

Skrevet

Nydelig navn, uansett skrivemåte :o)

Skrevet

Min svigermor heter Ewa Luna, og det kler henne. Kjempefint navn! :)

Skrevet

Helt ok, men ville også valgt Eva, ikke Ewa.

Skrevet

Eva! Ellr hva med Ava? Synes jeg er fint da:)

Skrevet

Nydelig navn. Står på lista:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...