Bolla med 2 små <3 Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 (samme som 1.tri.) Jeg hadde skikkelig guttefølelse i første svangerskap og det stemte, har skikkelig jentefølelse nå, og hadde vært moro om det stemte! Hvordan er det med dere? Og dere som har født før, stemte magefølelsen?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Hadde guttefølese første gangen og fikk gutt, andre gangen hadde jeg gutte og jentefølese og fikk begge deler:-)
Bolla med 2 små <3 Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2011 Hehe Du fikk tvillinger? Så moro!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Første gang hadde jeg guttefølelse fra dag 1, fikk ikke vite kjønn før i uke 28, men det stemte. Denne gang hadde jeg jentefølelse fra dag 1, og fikk vite kjønn på ordinær ul, og det stemte denne gang også. Er ikke født enda, men har vært på en ultralyd til senere, og vi kunne være 100% sikker på at det er en jente. Så da får vi bare håpe på det da. 1 mnd igjen nå så får vi vite.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Jeg hadde guttefølelse fra første stund. På ul i uke 18 sa det at det var vanskelig å se kjønnet, men de hadde mistanke om at det var jente. Men jeg trodde ikke på dem, fordi jeg hadde så sterk guttefølelse. Dro deretter på 3D ul endel uker senere, og fikk klar beskjed om at det var jente. Og ja det ble jente, og magefølelsen min gikk rett på tryne;)
Gjest Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Guttefølelse og fikk en flott og vital gutt Det snodige var at jeg alltid refererte til babyen i magen som "han" før jeg fikk det bekreftet på ordinær ul at det var intet tvil. Gutt med stor G
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 Får håpe det stemmer da, er moro med en av hver! Tenker at grunnen til at jeg har jentefølelse nå kan jo og være fordi jeg fikk gutt sist gang og ønsker en jente?? Ca 1 mnd til UL nå så får bare smøre seg med tolmodighet Lykke til med fødsel
Bolla med 2 små <3 Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2011 13:13 var meg, glemte å huke av anonymknappen :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå