Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Kjæresten min er selger God til å prate hehe...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 Selger i it-bransjen, er utdannet sivilmarkedsfører.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #10 Skrevet 24. mars 2011 Sekjsonssjef i staten (IT). Tjener bra, men jobber jo mye mer enn 37,5 timer.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #15 Skrevet 24. mars 2011 Ingeniør innen elektrofag, jobber som serviceingeniør i olje/gassindustrien.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #21 Skrevet 24. mars 2011 Bilmekaniker med div. videreutdanning innen faget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå