Strandnelliken Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Kan jeg vaske "little people" og duplo i oppvaskmaskinen?? Har en del som har lagt på loftet og som skal frem igjen til minsten.
Mor Løvehjerte Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Duplo vet jeg i hvert fall at mange vasker i vaskemaskina. Legg dem i et putetrekk som du knyter sammen med hyssing f.eks.
Zitro Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Jepp, det går veldig bra! Men dem flyr veldig mye rundt inni der... ellers funker det også veldig bra og legge dem i en vaskepose/putevar og stappe dem i vaskemaskinen. Dropp naturlig nok tøymykner da :-)
TøffiTrynet☠ Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Det går helt fint med Duplo ihvertfall. Det har jeg gjort! Har ikke prøvd med Little People, så det kan jeg ikke uttale meg om.
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har brukt vaskepose til duplo. Veldig kjekt! Et annet tips til vask av leker er å bruke sminkefjernings servietter! De inneholder litt alkohol å fjerner masse skitt, sikl og snørr:) Jeg tørker av med en klut med varmt vann etterpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå