Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 for å fortjene og bli beskyldt før å ha gjort slik at kjæresten ryker i fengsel? Han har drevet med rus i mange år uten og sagt noe, og nå har han begynnt igjen (tilbakefall).. Det er altså min feil??? Forholdet har ikke vært noe bra de siste månedene, bare krangling og ikke akseptert hva jeg har valgt. Noen som kan fortelle brødhodet hvordan det kan være MIN feil?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Det eneste du har skyld i er å innvolvere deg med en taper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå