LegallyBlond Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 De er normale til store i størrelsen. De er ganske vide i modellen, så god plass (men kan strammes inn i livet). Min eldste bruker vanligvis 122-128 i klær nå, men Troll dressen i 116 går akkurat enda.
Mor di! Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2011 Dette gjaldt altså vårdressen, ikke vinterdressen m. løst for? Har hørt at vårdressene er mindre enn vinterdressene. Lurer på om jeg skal bestille 110 eller 116 til min 4-åring som bruker 104 i klær nå...
LegallyBlond Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Det er vårdressen ja Vinterdressen har vi aldri hatt, så vet ikke om det er forskjell. Ville aldri bestilt 116 til en som bruker 104 i klær nå. Fungerer jo sikkert om du strammer godt i livet og bretter opp, men tror den vil bli i største laget. Men vår er vel 2 år gammel, så kan jo være størrelsene har endret seg noe, det vet jeg ikke
LegallyBlond Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Det er vårdressen ja Vinterdressen har vi aldri hatt, så vet ikke om det er forskjell. Ville aldri bestilt 116 til en som bruker 104 i klær nå. Fungerer jo sikkert om du strammer godt i livet og bretter opp, men tror den vil bli i største laget. Men vår er vel 2 år gammel, så kan jo være størrelsene har endret seg noe, det vet jeg ikke
LegallyBlond Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Det er vårdressen ja Vinterdressen har vi aldri hatt, så vet ikke om det er forskjell. Ville aldri bestilt 116 til en som bruker 104 i klær nå. Fungerer jo sikkert om du strammer godt i livet og bretter opp, men tror den vil bli i største laget. Men vår er vel 2 år gammel, så kan jo være størrelsene har endret seg noe, det vet jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå