Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Jeg går konstant rundt og kjenner meg som om jeg har drukket altfor mye kaffi, føler pulsen går for fort. Måler den til 105 slag pr. minutt i dag. Høres det normalt ut ? I tillegg har jeg en avsindig hodepine dag og natt!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Normal hvilepuls ligger på 60-80 slag i minuttet. Så det var jo kanskje litt mye med 105. Er du gravid?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Måler du den selv? Få noen andre til å måle den for deg. Det kan nemlig godt være at du kjenner "dobbelslag" siden hjertet ikke bare gir étt klart slag, da det pumper "skeivt". (Oi, vanskelig å forklare:P) For 105 er høyere enn normalt. Damer ligger på 70-85 ca. Gravide kan ha færre eller flere slag.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Det skal sies at jeg målte den selv, ja. Men jeg målte flere ganger, og fikk samme hver gang. (avvik på 2 slag) Forhåpentligvis har du rett:-) Jeg er ikke gravid, nei. Jeg skal til legen i morgen, så da får jeg sjekke det. Føler at kroppen hele tiden er på farten, mens hodet sitter stille -eh...eller noe sånt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå