Gå til innhold

Kjæresten min dusjer alltid

Anbefalte innlegg

Skrevet

sammen med sin 9 år gamle sønn, og jeg mener sønnen er for stor for dette. Kjæresten min sier at han sparer mye tid på dette, og det er like greit å ta det samtidig.. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det er like ekkelt som en voksen mann som kysser sønnen sin på 10-11 år på munnen for å si hadet.

Får pedo-vibber av det.

Skrevet

Jeg synes det hørtes rart ut. En så stor gutt/jente hadde ikke jeg eller faren dusjet med. Sorry.

Skrevet

Jeg har en sønn på 6 år, og han dusjer alene bortsett fra når han skal ha hjelp til å vaske håret. Han har ikke stått i dusjen sammen med meg siden han var 3 år gammel, og der synes jeg grensen går!

Skrevet

Hjelpe meg nå må dere gi dere, hadde dere reagert dersom en mor dusjet sammen med sin 9 årige datter?

Alle menn er ikke pedofile, og det kan faktisk være sant at man sparer tid på å dusje sammen, en 9 åring kan jo ofte være distrahert og treg i dusjen. Trenger ikke å lage et problem av alt. Og å sammenligne en far som klemmer eller kysser sitt barn på 10-11år med en pedofil er å gå ganske så langt! De fleste menn viser for lite fysisk kjærlighet til barna sine er nå min mening, noen sikkert rett og slett pga holdninger som dette!

Skrevet

Et kyss på munnen er ekkelt mener jeg, og det å dusje med et barn på 9 år hjemme i sin egen dusj, og ikke i svømmehall som ville vært mer naturlig og fornuftig, er feil mener jeg.

Jeg sier ikke at alle menn er pedofile, og ja, jeg hadde tenkt nøyaktig det samme om mor/datter i samme situasjoner. Det blir for meg feil, fordi barn i den alderen er fullt i stand til å klare seg selv i dusjen, og de klarer seg med en klem eller kyss på kinnet fremfor et svært smask midt på munnen.

Hvis eneste alternativet til slikt er ingen fysisk kontakt eller kjærlighet, så er det faktisk mannen som har et problem, ikke jeg.

Hilsen 11:29

Skrevet

Jeg hadde nok prøvd å hinte om at det var på tide at sønnen lærer å dusje alene.

Storesøster er snart 6 år og hun dusjer ofte etter meg. Så er jeg på badet og tørker meg og steller meg mens hun er i dusjen. Da kan jeg minne henne på at hun må spyle håret godt, huske å vaske seg under armene el. uten at jeg må være i dusjen med henne og gjøre det for henne. Vi dusjer ikke sammen med lillebror på 3 år heller. Han er inni dusjen alene, vi hjelper med spyling utenifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...