Ariela Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Er førstegangs og i uke 29. når er det vanlig at babyen først fester seg og hvordan kan man beskrive denne følelesen`? går det i hele tatt an å føle det? eller er det jordmor/lege som forteller at nå har det skjedd liksom?
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Med førstemann var det ikke noe jeg fysisk kunne kjenne sikkert selv, ettersom jeg husker. Men etter legen min konstaterte at det faktisk var festet, sysn jeg at jeg kan huske at jeg følte hodet veldig langt nede, som et slags veldig press spes når jeg satt nede. Noen har beskrevet det som at de føler de istter på hodet til babyen... Tror jeg fikk denne beskjeden da jeg var rundt 35 uker på vei. Men andremann, festet hodet seg aldri før fødselen startet Det gjør det vel sikkert ikke denne gangen heller, regner jeg med. Lykke til
Babyønske �� Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Når du kommer til uke 30-32 vil lege eller jordmor begynne å kjenne etter leie på babyen på kontrollene. De kjenner da på magen din om de kan kjenne hodet ned mot skambenet. Etterhvert vil de også da kjenne om det er festet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå