www.sovehjerte.no Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har fått tak i noen pakker og er kjempefornøyd med det Men så kom jeg på at jeg har hørt så lite om de i det siste at kanskje det var kommet noen bedre på markedet? Hvilke anbefaler du, og hvorfor?
Babyønske �� Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Jeg tror ikke det. Har i hvertfall kjøpt disse til å bruke i starten jeg også. Etterhvert når jeg ikke lakk så mye, syns jeg de fleste gikk greit å bruke. Men i begynnelsen var det Chicco som var best.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Foretrekker Medela`s engangsammeinnlegg. Fester seg ikke til brystet og tok unna det som trengtes.
Malinemor Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har ikke prøvd selv, men jeg har fått anbefalt Thermobaby fremfor Chicco og alle de andre: http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/mamma/thermobaby-ammeinnlegg.html Jeg var på Barnas Hus og der hadde de pakker med gratisprøver, så jeg tok med meg noen for å prøve i starten (nå lakk jeg ikke en dråpe med førstemann da, så det er igrunnen ikke sikkert at jeg trenger ammeinnlegg i det hele tatt for den saks skyld, så det er en av grunnene til at jeg ikke har kjøpt inn noen! )
Babyønske �� Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Thermobaby er også helt greie, men er litt grovere og stivere enn Chicco. Hadde også tenkt å bruke disse nå til å begynne med for jeg hadde en del liggende etter forrige ammeperiode, men så kom jeg til å tenke på det at de er litt grove, og er ikke så sikker på om det er så godt i begynnelsen. Så da bestilte jeg Chicco til den første tiden, og så får jeg se hva jeg føler for å bruke etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå