Gå til innhold

Chicco ammeinnlegg - er de fortsatt de beste på markedet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått tak i noen pakker og er kjempefornøyd med det :) Men så kom jeg på at jeg har hørt så lite om de i det siste at kanskje det var kommet noen bedre på markedet?

Hvilke anbefaler du, og hvorfor? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det. Har i hvertfall kjøpt disse til å bruke i starten jeg også.

Etterhvert når jeg ikke lakk så mye, syns jeg de fleste gikk greit å bruke. Men i begynnelsen var det Chicco som var best.

Skrevet

Foretrekker Medela`s engangsammeinnlegg. Fester seg ikke til brystet og tok unna det som trengtes.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd selv, men jeg har fått anbefalt Thermobaby fremfor Chicco og alle de andre:

http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/mamma/thermobaby-ammeinnlegg.html

Jeg var på Barnas Hus og der hadde de pakker med gratisprøver, så jeg tok med meg noen for å prøve i starten :)

(nå lakk jeg ikke en dråpe med førstemann da, så det er igrunnen ikke sikkert at jeg trenger ammeinnlegg i det hele tatt for den saks skyld, så det er en av grunnene til at jeg ikke har kjøpt inn noen! )

Skrevet

Thermobaby er også helt greie, men er litt grovere og stivere enn Chicco.

Hadde også tenkt å bruke disse nå til å begynne med for jeg hadde en del liggende etter forrige ammeperiode, men så kom jeg til å tenke på det at de er litt grove, og er ikke så sikker på om det er så godt i begynnelsen. Så da bestilte jeg Chicco til den første tiden, og så får jeg se hva jeg føler for å bruke etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...