Gå til innhold

Aleksander - synes dere det er et fint navn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer det nå etter og har vært innom maange navn.

Har egentlig alltid likt det, det er vanlig, men ikke altfor mange som heter det nå for tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, hvorfor spør du her inne? Du vet jo at meninger er delte, og en haug bimdamer burde ikke vippe navnevalget.

Personlig synes jeg det er et kjempeflott navn, men det burde ikke bety så mye..

Skrevet

hehe neida, det betyr ikke noe for vår endelig avgjørelse, men jeg er så interessert i navn, og elsker å diskutere det.

Takk for tilbakemelding :)

Skrevet

Ok navn. Men jeg synes et navn som blir brukt mister sin skjønnhet og tyngde.

Akkurat som man har problemer med å tolke sitt eget navn.

Skrevet

Er så lei av det navnet. Synes alle har det som 2.navn......

Skrevet

Ja det er akkurat det som er problemet.

Helst skulle vi funnnet et litt spesielt navn, men vi har ikke funnet noen som begge liker. Vil ikke ha et FOR spesielt navn heller....

HI

Skrevet

Liker dere Aleksander, så velger dere Aleksander :) Ingenting i veien med det navnet :)

Skrevet

Jeg syns det navne e kjempe fint,men det e fordi sønnen min på snart 10år hete det,men han skrives navne sånt,Alexsander.e bare litt øve 40stk i Norge så skrives det sånt så eg syns han har et spesielt navn:)eg vente barn nr 2nå,han ska heta Leon:)

Skrevet

Leon er pent:)

Har det vært pes å måtte stave navnet hans siden dere har valgt en uvanlig staemåte ?

HI

Skrevet

litt kansje,men isje mye,,eg gir bare klar bekjed kossen navne hans skrives,og når han begynte på skolen så skreiv di navne hans mye feil,å då gidde eg klar bekjed at dere må skriva det riktig,så i begynnelsen av skoleåret var det mye feil,men isje nå.:)eg e kjempe fornøyd me at han skrives navne sånt,åg alexsander selv e stolt øve navne sitt,:) ja Leon syns eg e kjempe fint,:)fornøyde med navnvalget,men følg hjerta ditt med navn valge,isje tenk så mye på ka andre mene elr syns,alle har forsjellige meninger,når me velgte Leon så spure eg aldri folk ka di syns om navnet for det gidde eg blanke i.vårs unge å det e våres avgjørelse:)

Skrevet

foresten ,mente du om alex selv har skrevet navnet sitt mye feil i begynnelsen?hvis det var det du mente så har han aldri det,han har alltid sakt fra han var liten hvis han traff andre så hete alex at mitt navn skrives me xs,gjør du og det:)

Skrevet

Har en gutt som heter Alexander og det er det fineste navnet jeg vet ;)

Skrevet

Kjempefint navn, vurderte det faktisk selv:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...