Gå til innhold

Reise til Syden i uke 29-30?


TDL82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi reiser til syden uken etter påske, har termin 7.7:)

Hvorfor ikke? Bra sykehus og legehjelp om det skulle skje noe og heller ikke spesielt langt å fly hjem om man skulle bli dårlig.

 

Vil imildertid holde meg unna salater, ikke drikke vann fra springen (tannpuss, dusjing etc er selvfølgelig ok) og bestille kjøtt "well done" evt holde meg til pasta, pizza, fisk etc. Samt skrelle frukten selv. Veldig lite sannsynlig at noe skulle skje så tidlig:)

 

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg reiser også til syden uken etter påske, og er da i uke 29 på dagen når jeg reiser ned, blir ei uke. Skal til Rhodos. Det er ingen problem å reise da, så lenge du er frisk og føler at det er ok selv. Har tatt dette opp med min lege, min jordmor og min gynekolog som alle 3 ønsket meg god tur! Som sommerfulgl skriver - ta forhåndsregler mtp mat, så er det bra. Vil bare tilføye at du bør innvestere i gode støttestrømper hvis du ikke allerede har gått til innkjøp at dette. Dette fordi gravide har større sjangs for å få trombose under flyreise enn de som ikke er gravide.

 

Happy tur!

 

Linda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode svar og tilbakemeldinger fra Sommerfugl og Linda!

 

Godt å høre at andre som er like langt på vei også har tenkt seg til Syden! Vi drar event 2 mai, og jeg er da 29 + 4 dager på vei! Har termin 16 juli!

Føler at kanskje mange synes det er "uansvarlig" å dra når man er så langt på vei... Mange spør meg: Tørr du det da? Tenkt hvis noe skulle skje? Men som dere sier så er det gode sykehus der også om noe skulle skje, og hva er egentlig sjangsene for at det skal skje noe den ene uken... ?! Liten tror jeg!

 

Var på Gran Canaria da jeg var 15 uker på vei også, og koste oss masse! Så må nok bli en tur til før den lille kommer...

 

Ønsker dere også en God Tur!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...