Gå til innhold

Hvorfor så dyre priser på Finn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo nesten dyrere enn å kjøpe på salg i butikken og der er barneklærne brukte! Da kjøper jeg heller nytt enn brukt.

Får de solgt klærne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kjøp nytt da. Hva er problemet? At du ønsker betale minimalt for klærne til barna dine?

Skrevet

Synes også Finn kan være overpriset. Jeg kommer nok til å gi bort klær og selge evt utstyr billig når den tid kommer.

Skrevet

Tror mesteparten blir solgt.

Jeg kikker en del, men føler også at det er for dyrt for en del ting.

Jeg kjøper heller en ny vinterdress enn å gi 800-900 kr for en brukt reima tec vinterdress. Men vi er vel forskjellige.

Skrevet

Veldig mange får solgt klærne, så da er ikke klærne overpriset. Det er dine forventninger som må justeres.

Skrevet

40 plagg fra cubus, hm, lindex o.l. går glatt for 1000,- kroner -er ikke det overpriset?

Skrevet

Jeg mener det er overpriset. Jeg pleier bare å selge pakker da, og tar da f.eks. 400kr for 40 klesplagg ;)

Skrevet

Noe er gjerne dyrt, men synes det er like rart at folk nesten vil ha det gratis. Har jeg en dyr jakke f.eks som er lite brukt og uten flekker diverse går det ann å ta litt for den vel??

Skrevet

Hvorfor det er så dyrt?

På grunn av at jeg og mange andre har møtte frekke kjøpere som sier at prisen er OK, men likevel dukker opp på døra med halve beløpet og går ut fra at det er greit!

Så lenge folk pruter uansett, så er det like greit å starte høyt for å være sikker på å få en fornuftig pris etter "forhandlingene" er over.

Skrevet

Jeg kjøper hos Ebay. Finn har jeg gitt opp, jeg betaler ikke 200 kroner for et enkelt, brukt plagg, uansett om det står Burberry eller Gant på det.

Skrevet

Synes dere at en dunjakke som er kjøpt for 700 kr og selges for 350 kr er dyrt? Pent og lite brukt.

Skrevet

Ja, ifølge folk her inne burde du nok tatt 50,- OG betalt eventuell frakt.

Skrevet

Tror de som klager er folk som kjøper alt av klær til barna på finn og fretex. Kanskje ikke grunnet dårlig økonomi men for å spare penger til å bruke på seg selv.

Skrevet

Ja, høres sånn ut. Pent brukt uten noe slitasje synes jeg halv pris er greit. Jakken forsvant med en gang. Så er ikke alle som synes det.

Skrevet

Æsj, kjøper rett og slett ikke BRUKTE klær til barna mine. Arv av søskenbarna går greit, men tar ikke i mot av hvem som helst. Fysj og føy.

Skrevet

Klærne er da vasket og vurdere vel hva man kjøper. Har kjøpt litt og stortsett vært fornøyd.

Skrevet

Syns de burde ligge litt under halv pris. Har aldri kjøpt der selv, bare solgt.

Jeg lå lavt i pris og tingene ble solgt på 5 min.

Skrevet

Det er jo ikke overpriset når folk kjøper det! Tilbud og etterspørsel. Overpriset er det først når ingen kjøper det pga høy pris.

Skrevet

Jeg også reagerer ofte på priser på finn -både møbler, klær og andre ting. Samtidig er det lov å prøve seg, og får man solgt for den prisen er det jo tydeligvis et marked for det. Likevel tror jeg nok at mye går under prisene som forlanges.

Skrevet

Nå har jeg aldri kjøpt klær på Finn, men jeg kunne godt tenkt meg å kjøpe brukt utstyr som sprinkelseng, vippestol osv. Tenker at det både sparer miljøet med gjenbruk, samt at det er greit å spare noen kroner selv også. Når folk da tar like mye for brukt utstyr som nytt synes jeg ikke det er like fristende. Faktisk synes jeg det er frekt! Selv solgte jeg alt barneutstyret til halv pris eller under (før jeg visste at det ble en nr 3 likevel, he-he) og synes det var fint at et ungt par kunne få nytte av greiene uten å blakke seg helt. Oppfatter det slik at folk ønsker å tjene penger på det de selger og derfor overpriser. Noe får de nok likevel solgt, men jeg tror de fleste gjennomskuer slikt, og det er nok derfor annonsene ligger der og ligger der..

Skrevet

Jeg har solgt veldig mye merkeklær på FINN og får alltid solgt til den prisen jeg vil ha og det går raskt unna.

Jeg tar halv pris, og pruter ikke fordi jeg får solgt det:-)

Selger Reima, Bergans, Gant osv. Alt jeg selger er veldig pent behandlet og er som nytt, så jeg selger det uten hverken problemer eller dårig samvittighet for halv pris(hverken mer eller mindre selv om noen prøver å gi mer for å få plagget. Feks en dunjakke fra Bergang prøvde noen å overgå prisen, men jeg selger uansett til den første jeg avtaler med til oppgitt pris)

Klær fra HM osv gidder jeg ikke legge ut, det gir jeg bort.

Skrevet

Jeg skulle kjøpe en babygym på finn og var i ferd med å avtale kjøp da jeg oppdaget at jeg kunne få en helt ny til samme pris. Så jeg sier bare følg med på prisene ellers også. Det er haier på finn som prøver å få mest mulig ut av tingene! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...