Gå til innhold

Drømte at jeg var gravid og fødte i natt, hva kan det bety?? (Er ikke gravid!)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Også drømte jeg at jeg kom inn på sykehuset med 5 cm åpning og at jeg ikke hadde spesielt vondt og jordmoren kunne ikke skjønne at jeg ikke kjente mer til riene.

 

Planlegger heller ingen graviditet umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har drømt det selv, er heller ikke gravid - men håper å starte prøving snart, er veeeeldig babysyk. Gutten jeg har fra før er nå 5 år, og jeg er over 30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en lignende drøm en gang og da snakket jeg med en bekjent som er såkalt ekspert på å tyde drømmer. Hun sa at når man drømmer at man føder betyr det at man egentlig drømmer om seg selv... At du selv blir gjenfødt (det kan jo være på mange måter), en ny start på livet. Det skal i hvert fall være en veldig positiv drøm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste på en nettside at dersom man drømmer om graviditet betyr det at man blir gravid om man ikke er forsiktig ELLER at man er gravid og at det kan lønne seg å ta en graviditetstest :P

Jeg er prøver og drømmer at jeg er gravid / føder ganske ofte, så skulle ønske dette var sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at hjernen din har blitt utsatt for noe som har med gravidtet og fødsel å gjøre i det siste. Eller at du har tenk på det i underbevisstheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger absolutt ikke å ha noe med graviditet/barn å gjøre.

Drømmer er stort sett bare følelser som kommer ut i form av drømmende hendelser.

 

Det er gjerne noe i livet ditt du gleder deg til, eller ser frem til?

Noe større som skal skje, kanskje? Noe som er litt skummelt, men likevel ikke alvorlig?

 

Drømmer sier ingenting om fremtiden, det er bare følelser, enten i form av hvordan du har det akkurat nå, hva du tenker om ting som har skjedd tidligere eller tanker du har om ting som skal skje...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For 2 år siden, fikk jeg vite at hun ene svigerinna mi og 2 kusiner og 1 fetter (kona hans) var gravid samtidig. Ble skikkelig babyboom 9 mnd etter.

 

Jeg har 2 svigerinner. Hun andre som ikke var gravid, da hun fikk høre om slektningene mine som var gravid, så begynte hun å drømme nesten hver eneste natt at hun også var gravid. Hun fortalte meg dette nesten hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...