Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Del Skrevet 24. mars 2011 Når kan jeg begynne å gi minstemann vanlig yoghurt? Og hvilken yoghurt spiser deres små? Vanlig "voksenyoghurt" eller Litago og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Del Skrevet 24. mars 2011 dette lurer jeg også på. har en gutt på 8 mnd..mener at det skal være ok å gi vanlig yoghurt fra 8 mnd alder og ost og behandlede melkeprod men ikke vanlig melk før 12 mnd. Men kunne gjerne tenkt å dobbelskjekket at dette er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #3 Del Skrevet 24. mars 2011 Mini he fikk nestle-youghurt frem til han var 12 mnd (fra 9-10 måneders alder) og fra 12 måneder har han fått vanlig yoghurt, prøver å gi han de med minst sukker som ikke er naturell. Har enda til gode å finne en god yoghurt med under 5 % sukker (mild og lett med blåbær). Den "ja"-yoghurten er det vel enda mindre sukker i, men den smaker jo ikke godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #4 Del Skrevet 24. mars 2011 Husk at det er fortsatt mye sukker i "lettyoghurt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Del Skrevet 24. mars 2011 har da ikke noe å¨si om de får en vanlig yoghurt med sukker.De skal da ikke spise store mengdene likevel. Folk er så livredde for vanlig sukker at det begynner å bli latterlig. Bruk sunn fornuft og se igjennom hele kostholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #6 Del Skrevet 24. mars 2011 takk for svar! Jeg tenker jeg prøver med naturell først og spiser han ikke det så får jeg vurdere noe annet. Jeg må faktisk innrømme at jeg ikke er så hysterisk redd for sukker i yoghurt, det finnes langt værre ting med sukker som jeg vil prøve å styre unna å gi til barnet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #7 Del Skrevet 24. mars 2011 Lett produkter skal da barn under 3 år helst ikke ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #8 Del Skrevet 24. mars 2011 De kan begynne med melkeprodukter som yoghurt etc. fra ca. 10 måneders alder. Kumelk kan de begynne med fra 12 måneders alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #9 Del Skrevet 24. mars 2011 Detvet jeg, men det er mindre enn i f.eks god morgen yogurt og nyt-yoghurten (12%). Mild og lett med blåbær inneholder 5%, de fleste andre fra 6% og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #10 Del Skrevet 24. mars 2011 Mild og lett yoghurten er ikke et "lett-produkt" i den forstand at den er tilsatt kunstig søtningsstoffer og diverse annet etc. Den inneholder bare mindre fett og sukker og når ble det skadelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #11 Del Skrevet 24. mars 2011 Dette var svar til 0824. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #12 Del Skrevet 24. mars 2011 Ville bare tipse om at Yoplait sin Safari yoghurt er den yoghurten som er minst sukker i og har kommet best ut i test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå