Gå til innhold

Sjukt deprimert akkurat nå..

Anbefalte innlegg

Gjest LonleyGirl
Skrevet

Hadde positiv el tester for 14 og 15 dager siden og IKM idag.. Mensen kom ikke, men EL-slim?! Nå er jeg så utrolig lei! :( har alltid sykluser på max 40 dager.. Og NÅ skal den tulle? Jeg orker snart ikke mer, hva er vitsen? Blir aldri gravid uansett.. Sorry sutringen, men trengte å få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er samme her syklusen min er blitt heilt tulerusk og. Skulle hat IKM 19 men sitter og venter. AARRGG. Vil ha tanta slik at jeg kan begynne igjen. Føler det samme, hva er vitsen. Blir ikkje gravid uansett...

Det er lov å sutre !

Gjest LonleyGirl
Skrevet

Ja det er ikke noe kult.. Så kjipt å ikke klare noe så naturlig som å lage et barn...

Skrevet

Har du tatt en g-test, Solskygge? Jeg har også hatt masse el-slim-lignende i det siste, og håååper det kanskje kan være et gravidsymptom? Men er for lenge til IKM for at jeg kan teste enda.

Gjest LonleyGirl
Skrevet

Ja har det, negativ 9 dpo, 12 dop og nå 14 dpo.. På selve IKM dagen burde den i hvert fall hatt en svaaak strek hvis jeg hadde vært gravid.. Men neida, så hvit som det går an.. Men mest sannsynlig så har ikke egget sluppet den gangen for 2 uker siden og derfor prøver det igjen nå.. Så IKM blir vel om 2 uker.. Hvis egget slipper denne gang da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...