Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Denne er horribel:) Er det mulig,dama virker jo direkte uintelligent i måten hun skriver på. Hadde faktisk vært ganske usikker på om jeg ville lagt ned penger i kjole fra henne. Kjolene er fine da :-) http://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=199270323427520&id=112211072133446
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Hehe holder på å dette av stolen. "Torunns Drømmekjoler Hanne Anette, på hvem måte er dette useriøst? Vi spørr jo bare medlemmene våres hvem kjole som er favoritten dems. Og vi er en butikk for privatkunder, ikke bedrifter slik du skriver :-) -Sophie Og dere andre jenter, fyy fader s mange lekkre... kjoler da! Tenk å kunne bruke alle sammen! ;-DVis mer for 16 minutter siden · Liker"
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Hehe ler så jeg holder på å dette av stolen. Torunns Drømmekjoler Hanne Anette, på hvem måte er dette useriøst? Vi spørr jo bare medlemmene våres hvem kjole som er favoritten dems. Og vi er en butikk for privatkunder, ikke bedrifter slik du skriver :-) -Sophie Og dere andre jenter, fyy fader s mange lekkre... kjoler da! Tenk å kunne bruke alle sammen! ;-DVis mer for 16 minutter siden · Liker
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Dette er butikken for dem som ikke bryr seg om rettskriving :-) Forøvrig lo jeg veldig av en annen skrivefeil her i kveld, nemlig "fastelgen". Hva er vitsen med å ha en fastlege når det viser seg å være en elg? Ei annen i samme tråd visste nøyaktig den dagen hun hadde "hatt seks".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå