Gå til innhold

Planer for sommerferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle dere som er alene med barna, hva skal dere gjøre til sommeren? Ferieplaner? Jeg takler alenetilværelsen godt i hverdagen, men må innrømme at jeg synes det kan være litt vanskelig i ferier og høytider. Så, hva er planene deres for sommeren 2011?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har onkel og tante i Danmark som har bestillt besøk, så da reiser jeg, tutta og foreldrene mine dit en tur.

Ellers så har vi ingen planer annet enn å besøke en venninne som også er alene med barn på samme alder.

Nå er barna så små at vi ikke stresser så mye med ferie, men vi to venninnene har planer om å feriere litt sammen med barna våre etterhvert som de vokser til.

(Vi har m.a.o ingen planer om å involvere oss med menn med det første;)

Skrevet

Vi skal til Kroatia og besøke familie :) Gleder meg vilt til å komme meg bort litt og bruke tid med trollet :)

Skrevet

hva med å sjekke ut aleneforeldreforeningen for der du bor...de arrangerer ofte turer til utlandet i sommerferien..:) verdt å henge seg på tror jeg..:)

Ellers leier vi(jeg og snuppa) ett hus i danmark med badeland ol inkludert med ett vennepar som har barn på samme alder..:)

Også blir det en tur til kr.sand bare oss 2 for å gå i dyreparken..:)

Så en tur til østlandet for å besøke familie som bor er..:)

Gjest marie-s
Skrevet

I år kommer vi nok til å være 3-4 uker i syden, men her har ikke faren til sønnen min noe særlig samvær så alt blir opp til meg. Før har vi brukt å dra 1-2 uker til Scotland og et år dro vi til Egypt.

Jeg vet ikke, men jeg synes ikke det er noe vanskelig å reise alene med barn, nå er gutten blitt 9 år og det blir bare enklere og enklere. I fjor når vi var i Tyrkia så hadde sønnen min med noen spill så entent spilte vi sammen på resturanten ellers så fant han andre barn å spille med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...