Gjest Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Jeg skal lage middag til mine foreldre og mitt lille barn. Men er helt tom for ideer!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 SKal ikke ha alt dette selvfølgelig, men noen ideer;) Kyllingwraps- med salat, guacamole, rømme, taco saus til Kylliing frikase- utrolig lett å lage, og godt Hjemmelaget pizza - den "ferdig" pizzabunn fra NÅ er kjempegod Fiskeboller i hvotsaus- med revne gulrot, poteter Laks i creme fraiche- med poteter/ris og grønsaker Kjøttsuppe pannebiff med salat noisettes og bernaise wok Tikkamasala saus og kyllingfile som lager seg selv i stekeovnen, og server med nanbrød og salat
Renate :-) Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Vi skal ha hjemmelaget kjøttkaker, ertestuing, poteter, gulrot og brokkoli
-Rime- Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 I dag skal vi ha pannekake med ertesuppe og svineknoke
frk Nilsen Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 I dag skal vi ha kyllingsuppe med kokosmelk og linser, i morgen blir det nok pizza. Tapas er jo fin fredagsmat når man får gjester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå