Gå til innhold

Hva syns dere om hun nyeste programlederen på Luksusfellen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som ikke tåler henne? Hun virker så arrogant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes ikke hun virket arrogant i det heletatt jeg, tvert i mot!

Jeg syntes hun virket medfølende og flink.

Skrevet

Snakker nedlatende til deltakerne.

Skrevet

På hviken måte da?

Man kan jo ikke akkurat pusesnakke med deltakerne da

Skrevet

Synes hun virker koselig og grei jeg.

Skrevet

Jeg likte henne. Synest ikke hun var mer klar og tydelig mot gjelds slavene, enn hva mennene er. men direkte beskjeder blir oppfattet annerledes når det kommer fra en kvinne.

Dessuten var hun faktisk veldig grei og realistisk, mennesklig og medfølende.

Skrevet

Er det orjas vi snakker om?

Skrevet

Rakk ikke få noe inntrykk av henne.

Skrevet

Hun er flink hun, men her i kveld utbrøt mannen når han så henne: Oi, et sumpdyr!? Så nå går denne litt bestemte damen under navnet Sumpdyret her i huset ;)

Skrevet

Kjenner godt til henne fra tidligere, hun kaller en spade for en spade, og jeg liker henne veldig godt!

Skrevet

Virker som en kjempe dame! Og dyktig i jobben sin :)

Skrevet

Hun har en tendens til å uttale seg bastant om ting hun ikke egentlig har bakgrunn for å uttale seg om, i media, og dømme i saker som hun ikke har kjennskap til. Jeg kan ikke fordra henne.

Skrevet

Når jeg så overskriften tenkte jeg umiddelbart at hun er en kjempekoselig dame som kanskje gjør det litt bedre for folkene som er meldt på luksusfellen. Hun har mer medfølelse og viser forståelse.

Men neida, det var tydeligvis noen der ute som fant henne nedlatende og ikke kan fordra henne. Ser at det fins mange ulike mennesker der ute.. Glad jeg ikke er et sånt sneversynt og negativt menneske :)

Skrevet

vil gjerne framstå som tøff karriærekvinne men uttaler seg om masse hun ikke har peiling på og framstår som dum i de fleste sakene hun uttaler seg om., Biopolar dame med liten selvtillit

Skrevet

Hun er jo den mest positive og hyggelige som har vært med på det programmet, liker henne godt:) Hun klarer å "se" menneskene synes jeg, og ikke bare dømme dem for pengeproblemene de har skaffet seg:)

Skrevet

Snakker vi om samme program??? Jøss......rart at vi kan oppfatte henne såååå forskjellig!

Skrevet

Hun minner meg om samlivsterapeuten jeg og mannen min hadde.

Skikkelig streng, direkte og omtrent gikk til angrep.

Jeg synes det blir i litt vel tøffeste laget, men jeg tror kanskje det er det som skal til for å få deltakeren av Luksusfellen til å våkne!

Det virker som om hun først bryter dem ned for så å bygge dem opp igjen.

Sikkert virkningsfullt. Men ikke gøy for den som blir angrepet...

Skrevet

Det er vel mange som syns hun er nedlatende fordi dem ikke tåler å høre sannheten.

Skrevet

hun oppfattes forskjellig av oss om noen bare har sett henne i luksusfellen hvor jeg også syns hun er veldig flink og sympatisk men hun har vært mye ute i media tidligere og uttalt seg om feks likestilling hvordan kvinner bør kle seg ol helt latterlige utsagn som hører til fra gamle dager

Skrevet

Syns Ørjesæter er veldig ålreit. Ikke arrogant i det hele tatt. Det var bra at hun lot damen igår ringe selv til strømleverandøren for å få utsettelse. Han Stavangerfyren ordner jo alltid for dem.

Generelt har jeg veldig sansen for programmet, ikke at jeg gleder meg over andres rotete økonomi, men at man ser hvor enkelt det kan være iblant å faktisk rydde opp. Tror det er veldig mange der ute som ikke har struktur og surrer. Når jeg tenker på hvor mange, spesielt unge, sliter med økonomien pga dårlig planlegging (rett og slett lever over evne, ikke nødvendigvis lav inntekt), mange kunne lære en del.

Skrevet

Jeg var skeptisk da jeg så at hun skulle være ekspert i det programmet, har ikke hatt sansen for henne. Men må si at jeg er positivt overrasket, liker henne veldig godt nå. Synes hun er flink og ikke arrogant i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...