Gå til innhold

Kid vs. Princess?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken butikk foretrekker du?

Og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Princess definitivt!:) Pga bedre service og bedre/finere utvalg + masse gode tilbud!

Skrevet

Princess! Liker utvalget der bedre, synes mye av det de har på Kid er skikkelig jalla. Rotete butikker har de også, klin umulig å komme seg rundt der med barnevogn.

Skrevet

Takk for svar! Flere??

Skrevet

Kid, de har varer som ser mye bedre ut enn hos Princess. Synes Princess er litt sånn billigkjede......

Skrevet

Jeg liker best Kid jeg. Men så er det ikke dyner jeg kjøper, men mer pynteputer og duker.

Mens Princess hadde den røde julen atter en gang fant jeg en mer spennende jul på Kid.

Litt metall, litt hvitt, litt rødt og når jeg plutselig finner en flott lysestake mellom vaskeklutene føler jeg at jeg finner gull:)

Skrevet

Princess er billigkjede? Jeg oppfatter det omvendt. Mye jalla og grelle saker hos Kid mens mer kvalitet hos Princess. Morsomt at folk oppfatter ting så forskjellig.

Skrevet

Setter veldig pris på flest mulig svar her, siden dette er deler av et stort prosjekt vi jobber med. Tusen takk til dere som tar dere tid :)

HI

Skrevet

Jeg foretrekker Kid, fordi jeg synes de følger trendene mye mer enn Princess. (Selv om jeg er enig i at Kid har det veldig rotete i butikken!)

Skrevet

Foretrekker Kid. Synes de er billigere og her hvor jeg bor, har de et myyye bedre utvalg enn Princess.

Skrevet

Jeg foretrekker Kid, og syns også de har bedre tilbud enn Princess!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...