Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Her er ungene 5 år da og de er ute hele tiden. I dag hadde så og si alle grått av fortvilelse fordi de var så kalde og våte. Må de virkelig være ute i 4-6 timer langt inne i skogen med skisko som suger vann alltid. Huff får helt vondt av gutten min. Han er drittlei av å være ute nå, og i helgene må vi sitte inne. En super barnehage ellers altså med veldig robuste unger. Men når så store barn gråter og hutrer syns jeg det er trist.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Jammen herregud da menneske, du kan da ikke klage på barnehagen for at ungen din ikke har nok klær på seg..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Greit for de voksne, som sikkert går inn en eller annen plass, har pause og varmer seg!! NEI, det er slettes ikke sikkert at barnet har DÅRLIGE klær og skotøy.. Barn blir våte på de mest utrologe måter og steder!! Har faktisk vært samme tendens i min forrige bhg, barna måtte være ute pga plassmangel..Og det var nok mane som frøys ja!!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Tips:: http://www.barneregntoy.no/default.pl?showPage=179&action_set_ice_sidemenu=_100_179_ så blir de ikke våte på beina;-) genialt!!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 De barna der har ikke dårlige klær. Alle var våte rett gjennom. Syns det er supert at de er mye ute og de er veldig flinke. Men det fnnes liksom ingen grenser. De dreper jo all turglede. Ikke noe gøy når gutten hater å være ute. Han digga det før. Å ja jeg skjønner at de bli våte nå om dagene. Men syns ikke noe om at de går våte i så mange timer. Men de tåler det vel. Bare syntes så synd i dem i dag....
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 Hjelper lite det når de kun går i skisko hele dagen! Og gi meg gjerne tips til vanntette skisko som er fin å gå i snø og slaps med i 6 timer. Da kjøper jeg dem tvert.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 Har to stk som er drittlei av å være ut nå... I barnehagen så er de ute hver dag helst hele dagen, men barnet mitt er ikke så veldig glad i være ute. Det var ok da de kunne gå på ski, nå er det ute å sitte i iskald snø og vente på at den skal smelte. En skolegutt som er drittlei utedager. Han ber på sine knær om å slippe å være ute, men siden vi har to foreldrepar som er utefantaster og bruker foreldremøtene til å klage på at barna er ALT for lite ute så må barna bare være ute... HAT!! Nei, de fryser ikke og har med seg halve garderoben på skole og bhg itilfelle de er bare leie av å være ute hele dagen! De vil være inne og leke med andre ting, snø er litt old nå for dem... Hva skal vi på andre enden av skalaen gjøre da? Føler meg helt hjelpesløs her, men det var utrolig godt å se at det var andre i samme båt!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #8 Skrevet 23. mars 2011 Bra det er flere. Blir så lite lego, tegning, barbie for jentene osv. Vet de gjør det også altså. Skal vel ikke klage de har det jo bra. Men gleder oss sykt til snøen blir borte... Men tror nok det blir lange dager på de ansatte om de ska være i ro hele dagen. Men vær nå ute når det er fint. Og begrens det til en time eller to når det er storm og regn... Huff....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå