Gå til innhold

Er så fortvilet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på intervju i denne uken. Har endevendt alt i huset, men finner ikke attester og vitnemål. Aner ikke hva jeg skal gjør. Får vel ikke noe jobb uten? Og hva i seinere annledninger. Skikkelig fortvilet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da leter du igjen. Og igjen. Og igjen.

Skrevet

Det viser jo ikke en positiv side at du ikke klarer å ta vare på tingene dine da..

Men de fleste vitnemål / attester kan du vel få skrevet ut på nytt=? Si at du har mistet dem, men at du jobber med å innhente nye, så ved en senere anledning kan du forevise disse...

Skrevet

Har tenkt den tanken, men er i utgangspunktet strukturert. Krysser fingrene for at de dukker opp, men holder på å gi opp nå. :-(

Skrevet

Har du fått beskjed om å ha med attester og vitnemål?

For hvis ikke så er det jo ikke nødvendig. Det som er viktig er at du har gode referanser som er forberedt på at det kan komme en telefon ang deg!

I morgen ringer du skolene du har gått på og ber om at de sender deg kopi av vitnemål, det samme gjør du i forhold til attester ved de forskjellige arbeidsplassene.

Det er ikke sikker du trenger de, men det er verdi dokumenter som det er verdt å passe godt på uansett:)

Skrevet

Problemet er at jeg fikk meld mandag. Husk vitnemål og attester. Gikk med en gang og sjekket der jeg trodde de var, men de var ikke der. Er så stresset. Skole vitnemål kan jeg gjerne ordne, men noen arbeidsplasser eksisterer ikke lengre. De må jo være en plass, men hvor? Føler jeg har leitet over alt uten kjeller og loft.

Skrevet

i den kassen med permer du satte i boden? Kom igjen, når hadde du papirene fremme sist og hva gjorde du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...