OsloMor Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Hei:)! I bloggen din så skriver du om en Dumlekrem, som ser meget interessant ut. Mitt spørsmål er som følger : Hvor mye er en pk. Dumle egentlig, sånn i gram,hekto, kilo eller annen måleenhet;)? Mvh:
Villa Perlesukker Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Hei du.... Vel... en pose burde det vel stå.Du må åpne alle en for en og når du da er ferdig er det jo ikke mer enn 2/3 av posen som er igjen om du er like helkta på de søtsakene som meg Uansett så er meningen å smelte et pose av disse i smør/sjokoladeblandingen.... og så ha det oppi eggedosisen.... herlighet den kremen er sykt god hihi.... men ikke skyld på meg om du blir hekta!
OsloMor Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2011 Takk for svar:)! Jeg digger Dumle, og gleder meg til å prøve:)! Forstår det slik at det kan være greit å la den stå i kjøleskapet en stund før jeg sprøyter den på. Stilig med en sjokokremoppskrift utenom "standardpakken". Er greit om jeg blir hekta, jeg er ikke en av lavkarbodamene;)!
AngryBird Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Fy og fy. Nå MÅ jo jeg og prøve te helga! Høres bare helt fantastisk ut!
Villa Perlesukker Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Hehe "lavkarbodame" den skal jeg huske på Ja det blir bra om du kjøler den litt ned.... men ikke for mye for da blir den helt steinhard Lykke til Gi beskjed hvordan det gikk da
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 Skulle ønske jeg aldri hadde besøkt den bloggen... hehe.. Det er for mye digg på den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå