Gå til innhold

MAT tin fre gode venner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt men litt fancy....

Helst noe som kan lages ferdig litt tidligere på dagen....

Jeg er helt tom for ideer!

Liker ikke reker. ellers liker jeg det meste! (og jentene mine)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud! Skulle tro jeg var full jo.

MAT TIL TRE GODE VENNER.................

Skrevet

Hahahaha:D Morsomste skrivefeil på lenge:D

Skrevet

Hjemmelaget fiskesuppe med fisk, blåskjell og grønnsaker. Server med noe skikklig godt brød til;)

Eller hjemmelaget gryterett med mørbrad.og masse gode grønnsaker og selvsagt ris;)

Skrevet

Makiruller! Nam

Eller vårruller som du lager ferdig og steker rett før gjestene kommer.

Pastasalat kan også lages klar tidligere.

Eller en smakfull nuddel-rett med kjøtt som du marinerer på forhånd. Gjerne thai-inspirert med peanøtter på.

Minipizzaer kan du lage på forhånd og steke når gjestene kommer.

Hilsen hun som ikke liker å få dårlig mat når hun kommer på besøk;)

Skrevet

Dilemmaet mitt er at timen før gjestene kommer, er det legging av to små troll her.... Og mannen min jobber.=(

Takk for tips.... pastasalat har de fått så ofte av meg ;) Og vårruller har jeg også servert... (Litt mexico inspirertre faktisk, veldig gode! De ville du likt, du litt "sære") He he ;)

Makiruller..? Det aner jeg ikke hva er. Pizza er uaktuelt, liker ikke at deigen hever så lenge...

Hi

Flere tips?

Skrevet

Matsnobb.... så bruker du pitabrød til pizzabunn. Hmmm, skeptisk ;)

Det er det jeg lager til ungene det! Jeg lager deigen selv når det skal være ordentlig, steiker den på eget pizzabrett, og mmmmmmmmmmm DET er godt det!

Men, tror jeg har funnet løsningen!

Lage wok =)

Tenkte å kutte alt, og ha i boller på kjøleskapet, så når ungene er i seng og gjestene kommer, har jeg et fat med litt godt snacs i, og et glass vin, mens jeg steiker. så kan de sitte i baren og se på og skravle =)

Tror det blir bra!

Men hva slags snacs kan jeg ha på fatet,,,,,,,,,,,,Hmmmmm

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det.. Men du ville ikke la deigen heve så derfor foreslo jeg at du kunne gjøre det. Det smaker helt greit, men selv ville jeg laget hjemmelaget bunn.

"matsnobben"

Skrevet

Du kan ha lefseruller på fatet f.eks, eller asparges med spekeskinke. Eller små hjemmebakte brødpinner med godt krydder og noen ostebiter og litt spekeskinke.

"matsnobben"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...