Gå til innhold

stakkars lille jenta vår spydde....:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 10 mnd. Jeg hadde lagt henne og plutselig hører jeg gurgling og spirnger inn til henne hvor jeg forter meg og tar henne ut av senga mens hun spyr:( Har badet henne og lagt henne nå, men jeg er så engstelig for henne, jeg blir sikkert våken i hele natt for å følge med. Livredd hun skal kveles i spy:(

Nå ligger hun på magen, det er vell kanskje bedre det om hun spyr igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kommer helt sikkert til å våkne om hun spyr igjen,du hører det.la henne ligge på magen sånn at det kommer rett ut.ikke engst deg,de små klarer å få ut det se skal,men sov nær henne så du hører om det skjer igjen.

Skrevet

hun står 2 meter bortenfor vår seng....håper jeg hører henne da. var så grusomt når jeg kom inn til henne og hun bare gurglet spy, fikk jo nesten ikke puste:S

Skrevet

jeg ga henne noe vann å drikke, men jeg burde kanskje gi henne fast føde om hun spyr igjen?siden hun spydde opp all kveldsmaten?(uff er ny i dette jeg...beklager)

Skrevet

Det viktigeste er at hun får vann! Gir du henne mat er det større sjangse for at hun kaster opp igjen. Er hun sulten må hun jo få da, men jeg hadde gitt mest vann!

Det er ikke noe kjekt når de er syke når de er så små! Jeg har en på 10 mnd og han er nr 3, allikevel blir jeg nervøs når han blir syk! Ligger våken hele natten når han er tett eller hoster til han mister pusten, eller har feber o.l.

god bedring til babyen din!:-)

Skrevet

det viktigste er væske. Du bør ikke gi så mye sykkerholdig drikke. en blanding av eplemost og farris (uten kullsyre) er det beste. det inneholder de saltene hun trenger. men hun bør IKKE få mye av gangen, da spyrhun berre igjen.

Skrevet

okei:)

Tusen takk:) Ja blir sikkert liggende våken jeg også, men vet ikke om jeg klarer...sov ikke særlig inatt som var:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...