Gå til innhold

Andreklassing med iPhone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere tenkt om dere så en andreklassing med egen iPhone?

Her vi bor har de fleste andreklassingene mobil. Mange som fikk til jul, noen fikk før og noen etter. Her i huset har far en to år gammel iPhone av den gamle typen, og nå ønsker han å bytte den ut. Han mener at andreklassingen vår kan få den gamle. Hadde dere gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så store barn, så aner ikke, men kan se for meg at det kanskje er litt vanskelig for en 2.klassing å bruke en iphone?

Skrevet

Jenta vår på 4 år elsker iPhone. Hun spiller spill, hører på musikk og ser på bilder.

Barn skjønner ting utrolig lett og jeg tror heller at en touch-telefon er enklere enn en vanlig taste-telefon.

Spørsmålet er heller: Trenger barnet ditt mobiltelefon og har han behov for det? Om ja, så ville jeg gitt ham den gamle iPhonen til far.

Skrevet

På vår skole begynner barna å få mobil i 3. klasse, de trenger det jo ikke før for det er da noen begynner å gå hjem istedefor sfo.

Så jeg syns kanskje det ser litt rart ut med en 2. klassing hvis h*n liksom går rundt med den hele tiden:-)

Men iPhone i forhold til annen tlf spiller jo ingen rolle, en iPhone er jo mye bedre da:-)

Skrevet

Jo behovet er der. Og ja; barn lærer ny teknikk superfort :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...