Gå til innhold

-mtp- og de andre som har sett gravid p meg


HOPE08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte å skrive at jeg ikke så det, men siden alle var så veldig positive så ville jeg ikke for 1 mot alle skremte meg litt. Men som sagt jeg føler det ikke, det er noe som tynger meg når jeg skriver her, jeg vet ikke hva det er, kan være at det er skuffelsen din, men har på følelsen av at det er noe annet.... Men selvsagt krysser jeg alt jeg har for at mtp har rett, og at du produserer hcg sent, eller at el har vært forskjøvet så ikm er senere denne mnd så du tester positivt om litt :-))

 

 

Har det vært noe spesielt som har skjedd den siste mnd noe som har satt en støkk i deg? noe som gjør at du har vært stresset' eller bekymret mentalt, er det noe med forholdet deres? Jeg får ikke tak i tråden akkurat nå....

 

Jeg får og opp september mnd, vet ikke om det er når du blir gravid, eller om det er noe annet som skjer eller om den mnd har en spesiell betydning for deg....

 

Skal prøve å se litt mer i morgen, har vært ute i hele dag så jeg er litt fjern :-)

 

 

Mtp: Fikk pm, skal svare i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann jenter

 

jeg har hatt veldig m økonomiske prob. mn harbegynt å komme seg veldig :) jeg håper mtp har rett. har du sett jenta mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ennå opp gratulerer og desember på deg...

Hun forsvant litt i går, men er tilbake igjen her som hun gjorde hinn kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ennå ikke fått TR :/ nå er det en uke og 4 dager over tiden :/ forstår ingenting jeg, ikke har jeg symptomer på mens heller :/ kommer vel snart snikende da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...