Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Jeg møtte en mann da jeg begynte i ny jobb for 2årsiden. Det var klaff fra første stund. Kjemien er helt, helt ubeskrivelig. I starten var jeg litt skremt av følesene mine for han, og skeptisk til at han var 10år eldre enn meg (jeg er 24,han er 34). Men ingen av oss klarte å overse følelsene som oppsto. Endelig en mann som setter ord på følelser, kan prate om alt, samtidig som vi har en behagelig stillhet, og ro. Han får meg til å le, kysser meg lidenskapelig, og forteller flere ganger daglig hvor mye jeg betyr for han. Vi småkysser i smug på jobb, og går på deilig lunsher. Jeg har et barn på 3år fra før, han er helt ubeskrivelig fantastisk med henne, og hun har ingen problemer med å akseptere han. Det gjør meg enda mer forelsket! Han er så snill, ordner på bilen min, får meg til å føle at jeg betyr noe, kjøper blomster, og bestiller overraskelse weekendturer. Jeg må bare få ut hvor vanvittig forelsket jeg er, den beste følelsen i verden, har lyst til å skrike det ut:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå