Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Synest den blir brukt altfor mye til drittslenging og frekke kommentarer. Har vi egentlig behov for en slik side? Jeg blir kvalm av folk som legger ut linker til det de synest er "stygge" barn. Synst egentlig at mesteparten av innleggene og svarene her er ufine og tydelig skrevet av personer med for mye fritid og for lite vett! Jada, jeg kan sikkert la være å lese noe her inne - problem solved, FOR MEG. Men ikke for alle som det blir snakket dritt om! Og ikke for de stakkarsene som spør reelle spørsmål og får svar man kan tørke seg i ræva med.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Jeg blir også kvalm av slike innlegg, men tror ikke svaret er å legge ned siden. Jeg synes de heller skal utestenge skaperene av slike mobbeinnlegg. Moderatorene vet hvem som lager de, og det hadde vært en enkel sak og stenge ip-adressen deres ute fra forumet. Evt. utestengt de og sendt dem tlf.nr til psykiatriske klinikker i nærområdet deres, og bekymringsmelding til barnevernet i kommunen. Synes direkte synd på de stakkars barna som må vokse opp med slike mobbende mødre.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 hev dere over slike idioter,de har det ikke godt med seg selv og trenger å få utløp for det en plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå