Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Jeg bruker samme dressen hele året, jeg tar ut foret når det blir varmt nok i været. Er jeg helt ute eller, har jo skjønt at ingen andre gjør det på dennemåten. Hva er greia med vårdress, hva består den av?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 joda ,flere gjør som du.med for er den en vinterdress og uten er den en vårdress/parkdress. de er vannavstøtende slik at barn ikke blir klissvåte som det er litt bløtt ute(men ikke vanntette) en dress man bruker når det er vår og høst.den er tynn slik at man heller har flere lag under
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Synest det er mer merkelig med en høstdress, men så bor jo vi i Bergen, og her heter det regnklær. hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå