Gå til innhold

Pappa tar med datteren i garderoben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min skal med datteren vår på babysvømming. Så lurer jeg på om det er dumt om mannen min tar med seg datteren vår i herregarderoben? Garderoben er veldig liten, og så er det ganske mange med på kurset så det blir veldig trangt.

Synes det var så stressende og vanskelig. I herregarderoben er det jo ikke så mange babyer. Er det dumt om mannen min tar henne med i garderoben?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det vært dumt? Tror det er vanlig at pappaene tar med seg babyene i garderoben innimellom og, da damegarderobene gjerne er stappfulle på babysvømming:)

Skrevet

Selvfølgelig kan han ta henne med! Jeg synes det er greit ihvertfall til barna er rundt 5.

Skrevet

Okok:) takk for svar. Har bare fått inntrykk av at det er mors "jobb".

Hi

Skrevet

Det er IKKE min jobb her i huset. Jeg bruker jo litt lengre tid i garderoben enn han så uansett. Jeg skal ha shampoo, balsam, bodylotion, tørke håret, og alt som hører til.

Han derimot har ikke særlig med hår å vaske eller tørke, ikke skal han smøres og sminkes. Ungene går i garderoben med han.

Vi drev ikke med babysvømming, men har nå gått en del på svømming nå når de er litt større, og det er et herk å ha dem med i garderoben. Så det kan han gjøre, styrer nok med ungene jeg, så harikke dårlig samvittighet for at han tar akkurat den biten der.

Skrevet

Hehe, vi tar med oss et barn hver i garderoben så hvorfor skulle det være rart:-)

Jentene er 5 og 6 år, og har egentlig ikke tenkt over hvor lenge det er greit å ha med jenter i herregarderoben?

Skrevet

Hva er problemet?

Datteren vår som nå er tre er stadig i svømmehallen og ofte er hun med pappaen i garderoben. Hun kan jo ikke akkurat klare seg alene enda....

Skrevet

Tja,

problemet er vel at det finnes noen menn som er pedofile, og at de trives veldig godt i garderobeanlegg til svømmehaller.

Jeg skulle ikke ønske at min datter, uansett alder skulle være med i en herregarderobe hvor hun nødvendigvis skulle kles naken. ALDRI.

Skrevet

Frem til skolealder er det helt greit at jentene er med pappa i hans garderobe eller at guttene er med mamma i hennes garderobe. Fra de begynner på skolen har de ikke noe i motsatt kjøns garderobe å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...