Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Det er jo å ingen måte konsekvent, så noe hets for at jeg disser enkeltpersoner er jeg ikke ute etter. Dette er jo bare på gøy, har jo kommet over flere artikler innenfor dette emnet. At et navn kan si hvordan en person er. F.eks. Tommy og Ronny er f.eks. småpøbler som ungdom og får seg aldri høyere utdannelse. Flere? NB: DETTE ER KUN FOR MORO SKYLD, HA DET LITT GØY, MEN IKKE Å DISSE FAKTISKE PERSONER!!! Hehe, lurer (ikke) på hvorfor i all verden jeg måtte skrive det..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Og Linda er litt klein. Kevin er harry. Vetle er stakkarslig. Erlend er overvektig.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Hehe, du har skjønt det, 18:57, og jeg er ganske enig! Robert er barnslig. Inge er en tørrpinne. HI
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Det er jo ikke alle navn det gjelder, da:) Men med Ina vil jeg påstå rolig og pen;)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 Det er en ny dokumentar om dette nå. Husker ikke hva den heter men så det på CNN. De sa feks at hvis to personer søkte på en jobb med helt likt resyme så ville "John eller James" nesten alltid bli valgt ovenfor "Ayana, Deon, Aisha" og andre typisk afro-amerikanske navn. Hvis resymeet ble forandret slik at John og James var mindre kvalifisert ville de fortsatt bli foretrukket. Ganske interessant dokumentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå