Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Vurderer det til gutten vår.. Er det en sympatisk fyr? Kan skolens kjekkeste være en Cato? Tror ikke nerden heter Cato, men er han kanskje bøllete?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Kjenner flere Cato `er, og felles for dem er at de er verdens snilleste. Elsker navnet:)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Tror en Cato kan være hvem som helst. Ikke noe belastende navn i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Liker det ikke. De jeg har møtt er litt tette i nøtta, for å si det mildt. Vanligere på bygda enn i by tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå