Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Noe jeg kan spise for å døyve det? Frukt er jo ikke lov. Vann er det nærmeste jeg kommer søtsmaken. Hilsen ei som lengter etter sjokolade-smaken nå når tante rød kommer på besøk!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Jeg spiser Chevalier dark sjokolade, men det beste er jo å venne seg av med søstsuget. Ellers så visper jeg krem av en boks fløte og blander dette med en boks Cottage Cheese og har noen bringebær over.....nam:-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Atkins advantage bar og pepsi max! Nam nam!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 hvor får du kjøpt Chevalier dark-sjokolade da?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Lag deg sjokoladeis http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=34705 Kakao av melk, kakaopulver og flytende søtstoff- Sjokoladelapper 3 egg 1 dl cottage cheese 2 ss rapsolje 1 ss store havregryn 1 ts kanel 10 dråper vaniljeessens Litt salt Evt. litt søtstoff (jeg bruker Sukrin eller ørlite fruktose) Bare bytt ut kanelen med kakao.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 litt frukt må jo være sunnere enn alle disse forslagene??? Tørket mango, litt nøtter el. er kjempe sunt... (men sikkert ikke lov i denne lav-karbo greia hvor fløte bacon og pepsi-max tydeligvis er greit, men litt frukt ikke er det?? galskap spør du meg)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 Hehe, du reagerte også på den ja NN 18:14 ..Det høres nå helt galskap ut ja..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #9 Skrevet 23. mars 2011 Si hva du vil, men jeg har gått ned 10 kg på 2 mnd. Jeg har ikke diabetes lenger, ikke migrene, er mer opplagt enn noen sinne og gladere enn jeg kan huske:-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #10 Skrevet 23. mars 2011 He he he... ja gjorde det =) blir stadig forbauset over at de som holder på med denne dietten ikke stusser litt over hvor sunn/usunn dette er for kroppen..... tralalalala, jeg er full av fordommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå