Gå til innhold

Jeg liker ikke at voksne kaller barn for "stygge"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Særlig når ungen er normal i tillegg, og ikke full av store åpne kjøttsår i ansiktet eksempel..... Jeg blir direkte provosert av at voksne damer kan si sånt om søte små barn...! Og OM de ikke er søte så er det ikke så hyggelig å kalle de "STYGGE" for det :( tenk om ungen hadde hørt det da.. herregud..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer på den !

Skrevet

"Særlig når ungen er normal i tillegg". Jaha.

Skrevet

Jeg synes voksne kan la være å kalle barn stygge uansett jeg.

Skrevet

Var det noe du ville? Ja, det finnes tilfeller hvor barn ikke er nomale og kan ha sykdommer som ødelegger deres ytre. Dessverre. Men syns ikke det er ok å kalle de STYGG for det.

Skrevet

Jeg synes det høres ut som at du synes det er greit å kalle ungen stygg hvis den "er det" jeg hi... Synes ikke du er noe bedre i det hele tatt

Skrevet

Tror du skal lære deg norsk jeg, dritthue.

Skrevet

Herlighet for et ufyselig menneske du må være

Skrevet

Ikke så ufyselig som deg, som kverrulerer på innlegg som handler om å beskytte barn fra idiotiske voksne. Man kaller ikke barn for stygge uansett hvordan de ser ut. Hvor vanskelig er det å lese en norsk setning egentlig?

Skrevet

Jeg siterer "Særlig når ungen er normal i tillegg, og ikke full av store åpne kjøttsår i ansiktet eksempel..."

Skrevet

Du er like ekkel som HI i det andre innlegget. Man kaller ikke barn stygge, uansett om de har kjøttsår eller ikke i ansiktet. Hvis de har det burde man iallefall la være, synes nå jeg.

Skrevet

Hvilket innlegg refererer du til her?

Skrevet

Jeg har snakket om et stygt barn til samboeren min, men ingen andre. Vi begge er skjønt enige. Nå har dette også med mindre pent indre å gjøre.

Skrevet

Jeg har et barn som er meget pent, og i tillegg over gjennomsnittet intelligent(målt ved tester). MEN barnet har et litt usynlig handikap. Er det da ikke et pent barn lenger? Dette handikapet vil stemple barnet som en pøbel.........

Hva definerer du da som pent? Ytre, eller indre kvaliteter? Jeg finner noe bra og pent med alle barn, selv hvor utfordrende de er, og selv om eg ikke klarer oppførselen til barna. De har noe bra ved seg, slik alle mennesker her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...