Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #26 Skrevet 23. mars 2011 Du som er tynn og bruker 25, mener at en som bruker 26 er normalt?! Du vet at man er tynn da også, eller er alle som er en cm bredere enn deg feite? Anorektisk 14-åring høres passende ut i forhold til tankegangen din ihvertfall.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 23. mars 2011 #27 Skrevet 23. mars 2011 Stoler ikke på BMI, ifølge den er jeg undervektig. Noe jeg absolutt ikke er! Tar jeg å måler i cm derimot, får jeg at jeg har fare for hjerte og karsykdommer osv.... Helt banalt
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #28 Skrevet 23. mars 2011 Er du epleformet? Har man tynne armer, bein og liten rumpe, men stor mage (ifht resten av kroppen) er ikke BMI til å stole på, nei.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 23. mars 2011 #29 Skrevet 23. mars 2011 hoftebeiina stikker ut og er nok (for) bred ja:) Så dessverre kan jeg aldri gå ned i buksestørrelse;)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #30 Skrevet 23. mars 2011 Sånn er det. Noe får man rett og slett ikke gjort noe med;) Jeg har ikke peiling på hvilken "tommestørrelse" jeg bruker, iom at jeg må kjøpe bukser på typiske damebutikker ala Lindex, Cubus osv. Jeg har timeglassfigur med noen kilo for mye og jeg sliter virkelig hardt med å finne bukser som passer meg:(
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #31 Skrevet 24. mars 2011 jeg bruker 28, og ja er et benrangel med mine 1,78 cm og 59 kilo, er stygg når jeg er så tynn, og det er vondt å sitte i soffan til og med !!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #32 Skrevet 24. mars 2011 OKI...SÅ mange med 25, 26, 28 her inne..Nei, overvekt er vel så absolutt IKKE Noe problem hos oss på DiB/BiM.... Jeg er 180 og bruker vel 31" i livvidde, 36" i lengde....Noen bukser må jeg opp i 32 og noen ned i 30", men stort sett siter 31" greit.. Er helt normaltvektig, trener en del, men har likevel "Litt ekstra" som bare må få være, for jeg klarer ikke spise sunnere eller mindre enn jeg gjør nå. Og om valger står mellom og spise ENDA mindre av det jeg selsker, og kanskje få six-pack og komme inn i 30" bukse, eller spise som nå og se ut som nå, så velger jeg det siste ) Kan si at da jeg var innlagt med anorexia, var jeg 180 og veide 45 kil..Kom med opp til 50 og kjøpte meg ny bukse (fikk ikke komme ut av sykehuset før da), da passet 28" akkurat..Men da var jeg fortsatt 10 kilo fra og komme hjem fra sykehuset.......
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #33 Skrevet 24. mars 2011 det er jo helt UMULIG å si! Selv er jeg 170 og 80kg, godt trent og smal i midjen. Jeg går også inn i 28", men bør uten tvil gå ned iallefall 10kg!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #34 Skrevet 24. mars 2011 Jeg er 156, 46 kg og bruker str 25. Noen vil sikkert si at jeg må være anorektisk tynn. Men det er jeg ikke. Jeg har en beinbygning som tilsier at jeg kan være ganske tynn uten å se radmager ut. Jeg har fremdeles en liten bilring igjen etter graviditeten. Og muskler forsvant da jeg ble student. Da jeg var 38 kg på ung.dom.skolen så var jeg radmager, men ikke nå. Syns det blir for dumt å skulle dømme andre mennesker utifra vekt, høyde og buksestørrelse, når det faktum er at det er mye annet som også spiller inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå