Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Babyen min på 6 mnd liker ikke å ligge på magen, ruller ikke fra rygg til mage (heller ikke omvendt) og griper ikke leker med bege hender. Grunn til bekymring? Tips hva jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Det har jeg gjort men kan ikke si at jeg ble klokere. Det kommer nok en dag var svaret.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Det er ikke noe å stesse med, barnet er sikkert bare bedagelig anlagt - jeg kjenner mange sånne. Bare fortsett med det du gjør, så vil utviklingen gå sakte framover. Ikke alle kan følge boka, vet du:)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Neh, så lenge det foregår en utvikling så skal du ikke bekymre deg Min lille på 9,5 mnd hverken kryper eller åler seg ennå. Snudde seg fra mage til rygg da han var 6,5 mnd gammel og kommer seg rundt egen akse. Han greier heller ikke sitte ennå. Jeg bekymrer meg ikke, men har litt vondt av han da han blir så frustrert og sinna.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 Min eldste snudde seg fra mage til rygg da han var 5 måneder. Det var et uhell, og han begynte å gråte Han var TREG til å begynne med ting, Tregeste ungen i barselgruppa. Men når ting begynte å skje, så kom alt i rasende fart. Da han var 11 måneder, så sprang han....(Gikk da han var 10 måneder). Og da var han plutselig den som var lengst fremme i samme gruppa Så jeg vil ikke si din er såååå sen enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå