Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Registrerte at i dagens aviser er det intervjuer med fornærmede i saken der han forteller ganske detaljert om saken. Saken har jo ikke vært igjennom rettsapparatet engang. Frister media med mye penger eller? Hva er det som skjer? Hvorfor er det bare enkelte mennesker som får personvern? Syns absolutt det er en stygg sak dersom han har misbrukt stillingen sin for å ha sex med yngre gutter, men alle har krav på rettferdig behandling og ikke blir hengt ut i media på den måten med detaljerte beskrivelser og avslørende bilder. Media burde skamme seg!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Nå fikk Frem-SKRITT-partiet en ny mening. Vil de ikke ha han der mer, kan han like så gjerne bytte over til senterpartiet, da det er like morsomt. lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå